Ruilen & retourneren

Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan binnen 24 uur een e-mail naar info@cavalla.nl om dit verder te bespreken.

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn en geen gebruikerssporen vertonen.

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen, kunnen helaas niet worden geretourneerd:

a) voor verzegelde producten. Als het zegel is verbroken kunnen deze producten niet worden geretourneerd.

b) die door de handelaar volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd (maatwerk)

c) die duidelijk persoonlijk van aard zijn

d) die wegens hun aard niet kunnen worden teruggegeven

e) producten zoals ondergoed, lingerie, panty's, zwemkleding en verzorgingsproducten vallen niet onder het retourrecht. De reden hiervoor is hygiene. Daarom kunnen deze producten niet worden geretourneerd en worden ze niet in behandeling genomen.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn. 

Retournering aanvragen

  • Vraag het retourformulier aan via info@cavalla.nl
  • Stuur uw retourformulier samen met een foto van de producten die u terugstuurt naar info@cavalla.nl
  • Zorg er na goedkeuring voor dat uw retourzending goed verpakt is en aan alle onderstaande voorwaarden voldoet.
  • Markeer 'Retourzendingen' duidelijk op de buitenverpakking van uw pakket.
  • Gebruik een verzekerde traceerdienst om ervoor te zorgen dat uw pakket veilig aankomt.
  • Stuur een follow-up e-mail met uw volginformatie naar info@cavalla.nl

 

Retourvoorwaarden en Richtlijnen:

  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele verpakking.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen. Een gedeelte van de producten komt uit Nederland maar houdt er rekening mee dat het retouradres bij sommige producten buiten de EU kan liggen en hogere kosten met zich mee kan brengen. We zullen u dan een passend aanbod doen.
  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport.
  • Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.

 

Neem contact op:

Heb je vragen over je retour? Wil je wat kwijt? Wij helpen je graag! We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:

   Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar info@cavalla.nl

   Voor vragen kun je ook altijd een DM sturen op Instagram.

   En natuurlijk zijn wij ook bereikbaar op Facebook!